24 Haziran 2009 Çarşamba

İran-Türkiye Pkk Boru Hattı!!!!!

Türkiye ye bir yılda 2.5 milyon ton kaçak akaryakıt girdiği belirtiliyor.Parasal değeri vergi kaybıyla birlikte 8 milyar doları buluyor. 2.5 milyon ton kaçak petrolün 1milyon tonu Van'dan katırlarla giriyor.Ülkemizde tüketilen benzinin %20 sinin kaçak olduğu söyleniyor.

Akaryakıt kaçakçılığı ile mücadelede 2008 yılı içerisinde toplam 756 adet operasyon yapıldı. 3 milyon 754 bin 89 litre kaçak akaryakıt ve türevleri ele geçirildi. 2008 yılında meydana gelen akaryakıt kaçakçılığı olay dağılımında ilk on il ise Gaziantep, Van, Şanlıurfa, Hatay, Hakkari, Mardin, Iğdır, Şırnak, İstanbul ve Kocaeli olarak sıralandı.




Peki bu kadar büyük miktardaki kaçakçılığın gelirleri nereye gidiyor?Katırlarla taşımaılığını yapan sınır köylülerine mi yoksa pkk ya mı? Tabii ki pkk ya..


Kaçak petrolde kapı görevini gören Van sigara, uyuşturucu ve elektronik eşya kaçakçılığında da ön sırada yer alıyor.

Kayıp Çocuklar ve PKK


2008 verilerine göre kayıp çocuk bildirimi sayısı 9000.Emniyetin açıkladığı ve başbakanlığınlıgın internet sitesinde yazılanlara göre kayıp çocuk sayısı 1500(bulunamayanlar). Tabi bunlar resmi rakamlar, emniyete intikal etmemiş ya da ettirilmemişlerin sayısını da katarsak bu sayısın ikiye hatta üçe dörde katlanacağı kesin.Kayıp çocuk sayısında marmara, içanadolu ve güneydoğu anadolu ilk sıralarda.
Kayıp çocukların büyük çoğunluğu büyükşehirlerden olmasının yanında Diyarbakır,Ş.urfa,Adana,Mersin Batman gibi illerde de sayının yüksek olması dikkat çekiyor. Dikkat çekmiyor aslında fikir veriyor.

Çocukların pkk tarafından hırsızlık,gasp,kapkaç,işportacılık gibi işlerde zorla çalıştırıldığı biliniyor.Pkk denen şerefsizlere para vermek istemiyorsak mendil satan,köprü gişelerinde bekleyen,dilenen,kırmızı ışıkta su satan ,çiçek satan çocuklara para vermememiz gerekiyor.

Verilere göre kayıpların yarısı kız çocukları.Kadın ticareti piyasasını dini ve imanı olmayan Pkk ve yandaşları yönetiyor.

Dikkat pkk içimizde ve onu biz büyütüyoruz.

Besleme ki büyümesin.

21 Haziran 2009 Pazar

Kirli ellerini ÇEK bayrağımdan.........

Bu kirli elleri şanlı bayrağımızın üzerinde ilk kez görmüyoruz.Hain dtp nin 21.haziran.2009 tarihinde şanlıurfa 2.olağan kongresinde yenide ortaya çıkan bu leşlere dur diyen yok...!!!Binlerce yıllık Türk devlet onurunu yok eden cumhuriyet dönemi yöneticilerinden, geleneksel TÜRK DEVLET POLİTİKASInın terk edilmesinden cesaret alan korkakların ellerini kıracak,hatta ellerini kaldırmaktan titretecen yüce TÜRK alperenlerini beklemekteyiz.Tarih namussuzluğa gözyuman yöneticileri hem Türk vicdanında mahkum edecek, hem de yüce Allah(cc) bu hainliğin bedelini verecektir.

Allah(cc) yüce Türk milletine tekrar kudretli devlet adamları nasip etsin. Yaradan elbet bir gün bu duamızı kabul edecektir.Bugünkü yöneticiler bilsinlerki Kıyakçılığın sonu ayakçılıktır.

20 Haziran 2009 Cumartesi

Mahsun Kırmızıgül neye hizmet ediyor?

Resimlerde pkk paçavrasıyla görülen Mahsun Kırmızıgül; resimdeki bayrağın orjinalde olmadığını sonradan kadrajlandığını iddia etti. Aslında bayrağın Irakın kuzeyinde sözde yönetimin federe bayrağı olduğunu sonradan fotoğrafın yerine pkk paçavrasının komplo amacıyla eklendiğini açıkladı.( zaho valiliğinde çekilmiş)

Her şeyin mahsunun anlatığı gibi komplo olduğunu farzetsek bile;
(hafızası iyi olanlar hatırlayacaktır) bundan birkaç sene önceki pkk paçavrası altında verdiği konser görüntülerini unutmadık. Mahsunun o görüntülere de cevap vermiş:"farketmemiştim,ben her çağrılan yere giderim demişti.

Bunda da mahsunu haklı bulalım. Ancak konu şu ki: bu insanın iyi niyetli olmadığı, gönlünün bölücü yandaşlığı ile olduğu açık. Bir kere bile bu ülkeyi ayrağı ve milletiyle sevdiğini, pkk yı lanetlediğini, kınadığını duydunuz mu.???????




3d Türk bayrağı ekran koruyucu



Muhteşem bir 3boyutlu Türk bayrağı ekran koruyucusu.İndir ekranında dalgalansın.



Almanya PKK'lıları kovuyor (mu?)........!!!!!!!!!!

1993'ten bu yana faaliyetleri yasaklı terör örgütü mensupları Almanya'dan kovuluyor.
Fedaral İçişleri Bakanlığı, 'Türkiye’de baskı ve ayrımcılık var' diyerek Almanya’ya siyasi iltica talebinde bulunan terör örgütü yandaşı 8 bin kişiye ülkeyi terk etmeleri için mektup gönderildi. Geçici oturma izni ile Almanya'da yaşayan fakat yasaklı terör örgütü PKK ile ilişkili finansman ve kadro temini açısından örgüte desteğini sürdürerek, eylemlere karışan 8 bin terör örgütü yandaşına Almanya’yı terk etmeleri yönünde mektuplar gönderildi.Ben de PKK’lıyım diye bir imza kampanyası başlatan ve karara itiraz eden teröristlerin itirazları, Berlin ve Hessen Eyalet Yüksek Mahkemeleri ile Lunenburg Yerel Mahkemesince verilen kararlarda, "Türkiye’de insan hakları konusunda Kürtler açısından bir sıkıntı yaşanmadığına" dikkat çekilerek, talepler reddedildi. İşte Yüksek Mahkeme'nin başvurulara cevabı:Avrupa Birliği sürecinde açıklanan paketler de ortaya koydu ki Türkiye’de Kürtlere yönelik toplu işkence, insan hakları ihlali gibi uygulamalar yok. Reformlara imza atan Türkiye Cumhuriyeti Devleti’nde Kürtler şiddet görmüyor ve siyasi takibe maruz kalmıyor. Din baskısı iddiası da doğru değil. Türkiye’de farklı etnik gruplara ve dinlere koruma var. Farklı dini gruplar için de bir tehlike yok. Devlet ne kendisi şiddet uyguluyor, ne dolaylı yoldan bunu yapıyor. AB’ye uyum döneminde demokratik bir süreç oluştu. İlticacıların Türkiye’ye geri gönderilmeleri yasaldır. Türkiye’ye dönmelerinde hiçbir sakınca yoktur.Bu kararla yaklaşık 8 bin terör örgütü yandaşı en geç 2-3 ay içinde Almanya’yı terk etmesi gerekiyor, karara uymayanlar para ve hapis cezasının ardından Türkiye'ye gönderilecek.
İHA 18 haziran 2009

19 Haziran 2009 Cuma

PKK'dan kontör dolandırıcılığı

Lütfen herkesi uyarın!!!!!


Cep telefonu abonelerini arayan teröristler, "Şehit ailelerine yardım edin" diyerek kontör istiyor. Emniyet Amiri seviyesindeki sekiz polis, "İsmimiz kullanılarak cep telefonu abonelerinden kontör yükletiliyor" diye suç duyurusu yaptı.Bugün Gazetesi'nin haberine göre, istihbarat birimleri "Şehit polislerin ailelerine yardım kampanyası diye kandırılanların yüklediği binlerce kontörün PKK ve yandaşlarına dağıtıldığı bilgisine ulaştı.

Ayrıca web reklamlarında görünen "şu soruyu cevaplayın, 5 barfiks çekin kontör kazanın " gibi
aldatmaca linklere ve reklalmlara tıklamayın. Bu tür kanunsuz ve asalak işlerin hepsi pkk bağantılıdır.

PKK bağlantılı soygun çetesi


Çok değil daha bir kaç yıl öncesine kadar evimizin kapısını bile kilitlemezken şimdi çelik kapılı evimizde bile güvende değiliz. Sorun sizce sadece ekonomik mi? ya hainler???????

PKK'lı hırsızlar, çaldıkları mallarla hipermarket zinciri kurmuş
Eskişehir polisinin 5 ilde düzenlediği 'Tarantula' isimli operasyon, ilginç bir hırsızlık çetesini ortaya çıkardı.
Terör örgütü PKK'ya yardım ve yataklık suçundan sabıkalı kişilerin kurduğu 39 kişilik suç örgütünün, 2 hipermarket kurarak, çaldıkları malları burada sattığı belirlendi.Lüks bir hayat süren örgüt liderinin, İzmir, Denizli, Manisa, Yozgat ve Eskişehir'de elemanlarına hırsızlık yaptırdığı öğrenildi. Zanlıların ev ve işyerlerinde yapılan aramalarda, BMW ve Volkswagen marka 7 araç, 5 adet sahte kimlik, çeşitli bankalara ait 97 hesap cüzdanı, 33 çek defteri ve çok sayıda mücevherat ele geçirildi. Eskişehir'in Atatürk ve Ziya Paşa caddelerinde faaliyet gösteren 2 hipermarketteki mallara da el konuldu. Şahısların, yasadışı yollardan elde ettikleri gelirleri market aracılığıyla akladığı kaydedildi

ve bir başkası
--------------------------------------------------------------------------
Diyarbakır Emniyet Müdürlüğü terör örgütü PKK ile bağlantılı bir soygun çetesini çökertti. Diyarbakır'da 3 kuyumcu ve PTT şubelerini uzun namlulu silahlarla soyan çete lideri ve üyeleri, polisin başarılı çalışması sayesinde kısa sürede ele geçirildi. Terör örgütü PKK bağlantılı çete lideri ile 10 kişi tutuklanırken, çalınan altınların tamamı ele geçirildi. Diyarbakır Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü ekipleri Diyarbakır'ın Bağlar ilçesinde üç kuyumcu dükkânı ile bir PTT şubesini soyan çeteyi çökertti. Çetenin silah zoruyla gasp ettiği altın ve paralar ile soygunda kullandığı telsiz, pompalı tüfek, kaleşnikof marka piyade tüfeği, kar maskeleri ve telsiz Diyarbakır Asayiş Şube Müdürlüğü'nde basına gösterildi. Çetenin 23.09. 2008'de Bağlar ilçesi Sento Caddesi'ndeki Mardinyolu PTT şubesinden gasp ettiği 11 bin TL; 08.01.2009'da Sento Caddesi'ndeki PTT şubesinden gasp ettiği 5 bin TL; Bağlar ilçesi Girne Caddesi üzerindeki Deniz Kuyumculuk'tan gasp ettiği 3 kilo 200 gram ve 20 bin TL ile bir vatandaşı yaraladıkları silahlar basına gösterildi. Yakalanan çete lideri iş ve evlerinde yapılan aramalarda 3 kilo 200 gram altın, 2 bin TL para, olaylarda kullanmış oldukları kaleşnikof, 1 adet Star marka 9 mm. çapında silah, 1 adet Map marka 7.65 çapında silah, 1 adet pompalı tüfek, 1 adet telsiz ve kar maskeleri bulundu. GASPTAN TUTUKLANDI, ÇIKINCA ÇETE KURDU Diyarbakır Emniyet Müdürü Zeki Çatalkaya, örgüt liderliğini yapan M.A.'nın 18 yaşındayken gasp suçundan cezaevine girdiğini ve cezaevinden çıktıktan sonra etrafına insanlar toplayarak gasp ve soygun yapmaya başladığını dile getirdi. Çatalkaya, "Artık vatandaşımız o korkulu saatleri geçirmeyecek. Bu çalışmamızda vatandaşında yardımı oldu onları gerçekten teşekkür ediyorum. Eşkal, ihbar ve bizim teknik çalışmamız hepsi bir arada oldu." diye konuştu. Çetenin soygundan sonra kaçmak için kullandığı sepetli motosikletin de ele geçirildiğini anlatan Çatalkaya, soyguncuların olaydan sonra hızla elbiselerini değiştirerek, eşkâlini kaybetmeye çalıştıklarını anlattı. Çatalkaya, "Yakalanan 7 kişi suç işleyen, 3'ü de bunlara yardım edenlerden oluşuyor. Bunlardan 3 kişi daha önce terör örgütü PKK suçundan ceza almış. Çete lideri ise daha önce gasp, oto hırsızlığı, nitelikli yağma gibi suçlar işlemiş." biçiminde konuştu. Yakalanan M.A, R.A, D.D, F.Ç, Ş.S, MS.A, Z.K, AK,M.A, ve MS.A., suç işlemek için silahlı örgüt kurmak, örgüte üye olmak, halk arasında korku ve panik oluşturmak, üç ayrı işyerini silahlı gasp etmek ve adam yaralamak suçlarından adliyeye sevk edildi.
-------------------------------------------------

18 Haziran 2009 Perşembe

hainlerin destekçisi ermeniler

hainlerin destekçisi ermenilerin yalanları ve gerçekler.
zengin içerikli bir site. mutlaka bak::
soykırım yalanları. özür dileme

TÜRK kobrası leşlerin tepesinde

her kirli operasyonda pkk itlerine mali yardım yaptığı ortaya çıkan i.tatlıses rojtv de kıvırıyor::

17 Haziran 2009 Çarşamba

BİM marketleri ve pkk

Cüneyt ZAPSU;* Türkiye Cumhuriyeti Başbakanı'nın Danışmanı,* BİM marketlerin sahibi,* Kürt Teali Cemiyeti'nin Kurucu Üyesi,* Kürt Hevi Cemiyeti'nin Kurucusu,* 'Kürdistan'da Kürtten başka hiçbir millet yoktur' diyen AbdurrahimZAPSU'nun torunudur.Alman vatandaşı olduğu için milletvekilli adayı olmadığı belirtilen Cüneyt ZAPSU AKP'nin kurucu üyesi ve* Türkiye yalnızca Türklerin değildir..* Bu düzenin koruyucusu olmamız mümkün değil..* Ata'ya saygı duruşunda sap gibi ayakta durmaya gerek yok..* Bu hukuku hazırlayanlar bu düzenin kaldırılmasının maşası olacak...' diyenTayyip'in danışmanıdır.Yaşadığı sürede Türklere her fırsatta kin kusan babaannesi Hidayet Zapsu, Kürt isyanlarının baş aktörü olan Bedirhan aşiretine mensuptu.BİM'in de sahibi olan Cüneyt ZAPSU' nun halası PKK'nın ve Apo'nun akıl hocası Musa ANTER'in karısıdır.ZAPSU'nun şirketlerinde, Kürt Teali Cemiyeti'nin başkan ve mensuplarının torunları yönetici olarak görev yapıyorlar.* Şeyh Sait'in öcünü alıyorum, aldım...* Şeyh Sait ve taraftarları gerçek şehittirler' diyen , Şeyh Sait'in davaarkadaşı Abdurrahman ZAPSU'nun torunu Cüneyt ZAPSU icraatlarıyla da görülüyor ki, dedesinin kin ve intikam duygularını başarıyla devam ettiriyor.AKP Genel Başkan Yarımcısı Dengir Mir Mehmet Fırat ise Şeyh Sait'in torunudur.BİM'den alınan her ürün hainlerin gücüne güç katmaktadır.
alıntı
editör yorumu:
Bim şu anda 2400 ü aşan mağaza sayısı ile Türkiye nin en çok nakit kazanan firması.BİM mağazalarında satılan hiçbir ürünü kendisi üretmiyor. Ya fason olarak başka firmalara ürettiriyor ya da hazır ürünlerden satın alıyor.Yani üretime kattığı hiçbir yeş yok.BİM ortaklarının mağazacılık dışında uğraştıkları bir işleri var mı?Türkiye de başka alanlarda yatırımları var mı? Bilen varsa iletsin.Ama yok.Bütün bunlar ne demek biliyormusunuz arkadaşlar?
Türkiyenin en çok nakit kazanan şirketi kazandığı bu paraları başka yerlerde harcıyor demetir.Burdan besleniyor başka yere yumurtluyor demektir..
Ya da (başbakanın danışmanı)Cüneyt Zapsu nun icraatlarını taip ediyor musunuz?(c.zapsu bim in ortağı ya da sahibi,çünkü bimin kimlerin olduğunu net bilmiyoruz).